Tubademir85 Hatunlar Embıye yılmaz a giden var mı aranızda, yarın ona randevum var.Doruk da doğum yapıcam Allah'ın izniyle ama öncesinde rutin kontroller için embiye hanımı düşündüm..
Hdou4225 Ben de fatos hanıma gıdıyorum ama renkli usg fotosu vermıyor cihazı uygun degılmıs. Bugun baska bir doktora gıdecegım. Embiye hanım renkli goruntu verıyor mu ya da doruk Yıldırım da bıldıgımız baska iyi bir doktor var mı
Mrvkoz Hdou4225 embiye hanım renkli vermiyor siyah beyaz oda ben kemal beye gidiyorum onun makinesi uygun kendi polikliniğini kapatıp makinelerini buraya getirmiş. Birde gizem hanım var ama onun cihazları hakkında pek bilgim yok canım
Tubademir85 Hdou4225 ben bugün gittim embıye hanıma cok ilgili ışını ciddiye alan biri sorduğum her soruya cevap verdı mutlu oldum hamdolsun 🙏renklı de siyah beyaz da resim veriyor kontrol esnasında renklı görüntüde yapıyor cok net gördüm bugün 😂
Hdou4225 Kemal beye ilk gebeliğimde gitmiştim olmazsa gene ona gıdeyım.Embiye hanım ve Kemal beyin muayene ücreti ne kadar
Mrvkoz Hdou4225 ben sigortalı olduğum için embiye hanıma 85 ödüyordum kemal beye ise 100 tl ödüyorum. Muayene ücreti be kadar olursa olsun bence bir doktorun gebeleriyle ilgilenmesi önemli o yüzden kemal bey cok naif ve ilgili geldi bana 🙂
Hdou4225 Parası muhım degıl canım zaten medicalparka gore uygun bile benim için. Kemal Beye takiplerimi yaptırdım hep 2017 de. 26.haftamda erken dogum riskim oldu kendısı izindeydi hiçbir şekilde ulasamadım baglantı kuramadım bu beni baya uzdu.Fatos hanım cok ilgili ama renkli gormek istiyorum.16.haftamdayım Kemal Bey o zamanlar pek renkli usg vermıyor du. Size bu haftalarda verdi mi
Hdou4225 Medicalparka Mete beye gittim ama evime uzak 16 aylık bir kızım var onunla her seferinde oraya gıtmek zor oluyor benım için. Mete Bey de cok gercekçi ve dobra bir doktor begendım ama uzak kaldı bana malesef. Kemal Beyi bılıyorum aylarca takibimi yaptı ama acil durumda kendisiyle irtibat kuramadığım için korkuyorum acıkcası