Noluyoya astım ürtiker alerji hastasıyım ve hamileyim 2 yıldır tedavi görüyorum ne zaman strese girsem üzülsem vücudum kabul etmiyor artık direk alerji oluyorum mahvoluyorum. Stres yapma kendini üzme demek çok kolay geliyor artık yaşantımız içimiz de kopan fırtınalar,haksızlıklar daha neler neler anlatsan da karşındaki kişilerin anlayacağını sanmıyorum tek huzur buldugum yer rabbimdir duamı eksik etmiyorum eğer veriyorsa kulunu sınıyor seviyor diyorum. Umarım gelecekte bu sıkıntılar dan kurtulmuş oluruz gülerek anlatırız bol huzurlu, sağlıklı günleriniz olsun..