Öncelikle hayirli ugurlu olsun sizin adiniza cok sevindim❤️ saglım ime kucaginiza alin Insallah💕💐
Kimyasal gecirswn arkadaslar, nasil olsu hatirliyormusunuz, bende suan evde kimyasal geciriyorum. Bugün kanamam basladi, bi cok bi az oluyorum kasiklarimda bi agri var, ama öyle parca kan ne gelmedi normal mi? Sizlerde nasildiii?