Mart anneleri çok şükür sıra bizede geldi, yarın için gün vermişti doktorum yarın sabah yatış inşaallah, yarın tam 38 haftaya giriyorum ikinci gebeliğim ikinci sezeryanim… Sizlerden dua istiyorum kizlaar Rabb’im heppimize sağlıkla kucağımiza almaya nasip etsin, ve uzun zamandır bekleyen arkadaşlarima Rabb’im tez zamanda nasıp etsin, hepinize tek tek sarılıyorum 🌹