Mlklerim2 Üç gün önce Spinal anestezi ile doğum yaptım şu an hala ağrım var özellikle sol bel ve sol dikiş yeri çok canımı yakıyor sizde de böyle oldu mu normal mi
yeni_anne2 Mlklerim2 bır ıkı güne geçer amaa yatmayın hareket edinn ne kadar hareket o kadar cabuk iyileşme benimde 18 gün oldu hiç yatmadım hemen iyileştim yürüyünn evin içinde geçmiş olsun 🌸
Mervecimmm Mlklerim2 bir kaç gün ağrımıştı. İğne yapılan bölgeye yumuşak masaj yaptır. Ordaki kasılma açılsın ılık havlu koyup öyle yat.