Eda_Aylanc Kizlar 38 haftalık hamileyim kasılmaların oluyor sonra biranda gidip tekrar geliyor bebek aşağı doğru inmiş hissi var ve bebek aşırı hareketli dönüp duruyor bunlar doğum belirtisi mi öyle aşırı bir ağrı değil ama ağrılar
Geleneksel1anne Eda_Aylanc kasılmalar olması çok normal sancı değildir onlar nst ye düzenli giriyosundur zaten orda sancı çıkıyor muydu? Bide bebek baş aşağı dönğyor olabilir
Eda_Aylanc Geleneksel1anne geçen cuma günü girdim biraz sancı görünüyor dedi doktor ama ben hiç bişey hissetmiyordum ağrı fln yoktu
Geleneksel1anne Eda_Aylanc küçük sancışardır onlar çok çok normal zaten zamanı gelmiş hayırlı ve kolay bi doğum olur inşallah 😇