Merhaba kızlar sonunda ben de hikayemi yazabiliyorum. Biraz uzun ve zor bir dogum oldu hassaslar okumasin lutfen. 37. Haftadan beri düzensiz sancilarim vardı hep. Çok fazla bel ve kemik ağrım olduğu için hamileligim boyunca neredeyse hiç yürüyüş yapmadım, 38. Haftadan sonra evde squat yaptım günde 15 20. 39. haftaya girince de her gün yan yan ikili merdiven inip çıktım. 39+6 girince sabah saat 5 6 gibi şiddetli sancı gelip gidiyordu 10 dk bir, saat 7 de nisan geldi. Saat 9 a kadar bu ağrılar gelip gitti sonra geçti. Öğlen tekrar merdiven inip çıktım sonra yine sancılar geldi sıklığı artınca saat 6 da hastaneye gittim. Doğum olacağını anlamıştım valizimi her şeyimi yanıma aldım. Muayenede 2 cm açıklık vardı, nst de sancı 2 3 kere çıktı. Doktor sancı yetersiz diyip merdiven inip ciktirdi 2 3 saat boyunca, tekrar muayene etti açılma hala 2 cm nst de yine sancı çıkmadı. Ama öncesinde de doktora demiştim nstye girjnce stres oluyorum sancı gidiyor. Tekrar merdiven cik dedi ama ben de derman kalmadı dışarıda yarım saat oturdum sadece sancı 5 dk bir gelmeye başlayınca, dedim ben artık dayanamıyorum bu seferde artık nstde 2 dk bir sancı 75 100 lere çıkmıştı. Sonunda dogumahneye alındım. Hemen lavman yapıldı nst bağlandı ama ben ağrıdan duramiyordum 2 dk bir çok kuvvetli ağrılar geliyordu. Sedyeye vuruyorum sürekli. Açılma bir türlü ilerlemiyordu ama sancı hep 100 lerdeydi. Saatlerce sancı çektim doktor sürekli muayene ede ede kendisi açıklığı arttırdı. 6 cm olunca nst kaydı bir türlü tutmadı bebeğin kalbini duyamadilar acil sezaryen olacaktım, korkudan sesim çıkmadı ta ki bebeğin kalbini duyana kadar. Hemen dogumhaneye alındım. Bebek kanala inmiyordu doktor müdahale ede ede bebegi kanala yönlendirdi ve suyu patlattı açıklık 8 cm olunca beni kendi halime bıraktı. Ebeler yönlendirdi artık. Ama ben sancidan kimseyi dinleyemedim, yalvararak cataldan indim yerde bir uzandım bir çömeldim. Açıklık 9 cm oldu doktor geldi, 10 cm olunca ikindirdi. Kaç kere ikindigiimi hatırlamıyorum bebek gelmiyordu bir turlu. Saçını görüyorum deyince tüm gücümle ikindim ve ağlama sesini duyunca o kadar rahatlqdimki. Bu seferde 1 saat dikiş ve temizleme işlemi sürdü ama ben de derman kalmamıştı bebegi bile kucağıma almak istemiyordum. Şimdi 1 aylık olduk agri sancı bitti çok şükür, anne olmak bambaşka bir şeymiş, annemin kıymetini daha çok anlıyorum artık.