Benim de 19 haftamda beynın ıkı tarafında da görüldü 1 den fazla 20.haftam da gittim perınotolojıye gıttım kuculmüş bir daha olmaz ıkılı dörtlğ tarama normal yanı düşük rısk var demıstı doktorum normal gebe polıkınlıgıne gıdebılırsın dedı suan 36 haftalık olduk sezeryan gunu de aldık hamd olsun. anneyiz içimiz yanıyor normal ama Rabbim buyuk. Dua ıle ısteyelım agzımızdan çıkan her kelime dua. Rabbim hepimize hayırlısı ile dogum yapmayı ve saglıgı sıhhati aklı fıkrıyle kucagımıza almayı nasıp etsin mevlam.