Talentedmom Fatoss3- normal gözüküyor rapor sonucu belli mi negatif yazarsa sorun yoktur anlamına gelir
agustosboceklerim2 Fatoss3- üstte de değerler normal diye yazılmış ☺️ normal olmasaydı normal dışı diye yazılırdı ve kırmızı renkli gozukurdu e nabizdan bakabilirsiniz normal olmayanlar rengi farklı ve yazar üstünde
bebeklerim__ Fatoss3- çok şükür canım. Kaç haftasin. Bende 13deyim çok şükür 2linin sonucunu aldım bugün temiz.cok sukur
Fatoss3- bebeklerim__ Emneyldzlarr_50 Kızlar bişi sorucam rahimde tek tarafa hafif yatiklik normalmi ya
Fatoss3- bebeklerim__ doktor sanki rahmin tek tarafa yatmış gibi dedi de hani ağrın feln varmı dedi dedim hayır yok gayet rahatım dedim tamam dedi acaba çocuk tek tarafami yüklendi
bebeklerim__ Fatoss3- aaa evet o şekilde olmuş olabilir canım. Ama Dr normal dediyse normaldir hiç kafanı takma bunlara. 🥰