Cicekbahcesi12 Nasipse-6 ovulasyon testi yaptiysan catlama uzerinden 10 gun gecince de kanda cikiyormus
Nesli664066 Nasipse-6 yok değilsin ben bugün kan verdim bende de aynı çıktı adet oluyorum kürtaj sonrası ilk adetim sonunda 2 olmus beta
Nasipse-6 Cicekbahcesi12 klomen kullanmıştım 36. gündeyim düzensiz oluyor genelde gecikti diyemiyorum o yüzden
Aleyzeee Adet gecikmen var mı yada ne zaman son adetin arkadaşım kan vermişti serum takılacaktı adetine 10 gün kala almışlardı 2.0 adetine 2 gün kala tekrar verdi 158 çıktı
Aleyzeee Nasipse-6 bebişim bir 4 gün daha bekle istersen eğer varsa artış olur inşallah vardır da sonra kanı tekrarla
Nasipse-6 Cicekbahcesi12 ovulasyon yaptım da pik göremedim ikisi de aynı koyulukta olmadı bir türlü bıraktım ben de
sseydaa34 Nasipse-6 çok garip bir his 😄 hamile miyim acaba dedim 1,2 çıkınca değilim diye düşündüm ama hamileymişim 😄
Edasude sseydaa34 benimde 15 gün sonra 1.68 çıktı canım ama çatlatma iğnesi olmuştum onun etkisi mi acaba 😞