arbukerva Kızlar 33 haftanın sonlarındayız hâlâ isme karar veremedik. Sizce Kağan mı Buğra mı daha iyi? Ya da öneriler alabilirim 😇
Girlmama arbukerva bebiş buğra nın saçma bir anlamı var Kaan ismi daha iyi bence 2 aa ile onun dışında çok hoşuma giden isimler taha, emir, poyraz fikir olur belki birilerine
arbukerva Girlmama iki aa ile eşim kabul etmiyor, poyraz ismini ben de seviyorum fakat eşimle bir türlü isim noktasında anlaşamadık
Gzm122 arbukerva bence Kağan daha güzel ve öz türkçe, aslında Kaan yanlış bir yazılış doğrusu Kağandır
arbukerva Gzm122 eşim zaten özellikle öz Türkçe istiyor 🦋 başka kulağa hoş gelen öz Türkçe isimlere açığım 🧡
Krystal arbukerva “İyi ki doğdun kağaaannn” hoş durmuyor ya hep sinirimi bozmuştur 😂demeden geçirmedim kusura bakmayın. Buğra güzel 🥳
Liimon Raziyee ğ h gibi bir kaç harf daha var kelimeyi zorlaştırdığı için hayatını ve kaderini de zorlaştırdığını söylüyorlar