Kızlar 16 Şubat regl olmuştum bitiminden hemen sonra direk Ovulasyon başladım ilk kez bu ay yaptım ama henüz yumurtalamayı yakalayamadım 14. Günüm bugün moralim bozuluyor bi sorunmu var acaba tüm kontrollerimi yaptırmıştım doktorum bi sıkıntı olmadığını söylemişti .Ama hergün aynı tonda silik çizgiler