Sema_Nur32 27+3 olduk hala isim bulamadım bebeğime anlamı da kendi de güzel olsun istiyorum yardım edin kızlar☺️
Bsra_blc Sema_Nur32 bizde Elyas koymayi düşünüyoruz hayirlisi bakalim 🥰 boluk, bereket demek belki hoşuna gider 😊
Ardennnnn Sema_Nur32 benim oğluşumun adı Arden canım fikir olsun çok tatlı bir erkeğe göre fazla akıllı ve sakin 😂😂😂 insAllah kızımda böyle olur 🙈 bu arada anlamı ışıldayan parlayan demek💕
Annekuzusu06666 Sema_Nur32 8 haftalığım Rabbim nasip ederde oğlum olursa miran Asaf düşünüyorum ama o zamana kadar değişirmi bilinmez 😂