Nurrrbeyz Arkadaşlar 6 şubat adet oldum normalde bugğn. Adet olmam lazımdı olmadım test yaptım çift çizgi çıktı tüm belirtiler var ama heycandanmıdır bilmiyorum inanamıyorum hamile olduğuma. Ama çokta sancım var
gbdl2023 Nurrrbeyz bende dün aynıydım bugün sonucum çıktı insAllah düzenli de artar sende bi kan ver emin ol bence hamilesin 🤩😊
Nurrrbeyz 1ErkekkkAnnesi Allah razı olsun çok teşekkür ederim uzun zamandandır bekliyorduk sabırsızlıktan birazdan acilde kan vermeye gidecem😅🥰
Nurrrbeyz gbdl2023 şimdi hastaneye gidiyorum bakalm hayırlısı olsun sizince inşlh gün geçtikçe yükselir🌸🥰
Nurrrbeyz 1ErkekkkAnnesi çok teşekkür ederim Allah razı olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️🥰