Elifkoccc Kızlar hormon testlerimin güzel olduğunu söyledi doktor bu ay 2 gün gecikme yaşadım testte hep pozitif çıktı ama kan da negatif gördüm az önce de regl oldum soğan suyu deneyip hamile kalan oldu mu kaç gün içtiniz acaba ya da başka denenecek bir şey var mı sizin yaptığınız sonrasın da hamile kaldığınız
DuruDefne_mommy Elifkoccc değerlerin bence de çok güzel bunun dışında kafandaki stres olayını kaldır canım biliyorum bu senin elinde değil ama lütfen kendini üzme.Olursa benimde 2.gebeligim olucak 1 kere denedik bu ay ikinci denememiz.Onun dışında bu ay folik asit kullanmaya başladım demirim çok düşüktü demir ilacı kullanmaya başladım soğan kürü yapıyorum adetim bitince başladı 15 gün kadar yapıp birakıcam beslenmeme çok dikkat ediyorum kahvalti da yumurta avakado yemeye dikkat ediyorum meyve tüketiyorum bolca.Esimde keçiboynuzu kaynatıp içiyor faydasını görüyoruz biz.Kabak çekirdeği bitter çikolata muz yiyor birde Ovülasyon testine başladım yumurtlamami takip edebilmek için onun dışında da bir gebenin günlüğünden jel aldım onu kullanıcam yumurtlama gününde.Benim yaptıklarım bunlar bat 24 bakalım nolucak bu ay merakla bekliyorum.Butun tuşlara basıyoruz eşimle tabi ki bunların hepsinden önce vesile edicek olan Allah.Bolca dua ile hayırlısını istemek gerek🌸
Elifkoccc DuruDefne_mommy inşallah rabbim hepimize nasip eder canım söylediklerini uygulıcam teşekkür ederim