Mlkrj Açlık şekeri normal çıkıp glikoz surubunu içtikten sonra sonucu yüksek çıkan var mı acaba? 140 olması gerekirken 160 çıkmış benim
Parinas Mlkrj 100lük ister doktor büyük ihtimalle. Bende 149 çıktığı halde sınırda deyip 100lük yükletmişlerdi
Parinas Mlkrj hayır çıkmadı. Ama yine de diyet başlattı doktor. Şimdi baktım eski sonuçlara 100lük demişti öyle kalmıştı aklımda ama 75lik yükletilmiş. O da düşük çıkmış
Mlkrj Evet yaptırmamak sorun olur mu eğer tekrar isterse doktor diye düşünüyorum ama istemiyorum açıkçası çünkü yediklerime dikkat ediyorum zaten
Parinas bravo61 emin misiniz bana doktor 140ın altı olmalı senin 149 sınırda yani demişti. Ama tabi 6,5-7 sene önce. Değer aralıkları değişmiş midir bilemem
agustosboceklerim2 Parinas sanırım değer aralıkları değişmiş ben 2020 de yaptırmıştım 75 Gr 140 sinirdi foto attım bakabilirsiniz
Mlkrj bravo61 evet Malesef ama dikkat edersem kendim 100 gr lık şeker yüklemesi yapmama gerek kalmaz ya inşallah