hanimiys kızlar biz ne zaman prensesler gibi hamilelik yaşicaz 9 ay boyunca kuscak mıyız böyle ilk oğlumda doğumda bile kustum bu bari güzel geçsin dedim ama noooo sabah iyiyim akşam kötü akşam kötüyüm sabah iyi 😭🥲 tabiki buna da şükür ama içim dışıma çıktı artık
Fatmanur12345 hanimiys insallah geçer istediğin gibi hamilelik yaşarsın 35+5 olduk hayla mide bulantısı var ilaç içmesem daha fena oluyorum
Ayse71 hanimiys bende oğlumda ilk zamanlar hiç bişeyim yoktu son 1 ay kala miğde bulantım başladı ama bu hamileliğim çok fena lavabo ile kanka oldum o derece 🤦🏻♀️
ayssss1 hanimiys en azından rahatlıyorsun kısa bir süre olsa da mide bulantısında ağrısında rahatlayacağın hiç bir an yok aylarca keşke kusabilsem diye süründüm resmen sabaha kadar su içerdim kusabilseydim
Fatmanur12345 hanimiys bende prilam icuyorum gece iki tane alıyorum ilk haftalar aşka geçmiyordu 18 haftadan sonra biraz ise yaradı
Giqu Valla bende mide bulantısı kusma hiç olmadı şükür, ama her gün bir yerim ağrıyor, bir hastalık bitiyor diğeri çıkıyor, eski sağlıklı günlerimi özledim :(
hanimiys Giqu vallahi ya benimde tiroidim yüksek çıktı endokrine gidicem haftaya geçen diyorum bi tiroid ilacım eksikti oda tam oldu
Ayse71 hanimiys anladım benim ilk doğumum normaldi önceden kaçırma gibi bir durumum yoktu doğum sonrası kaçırma problemim çoğaldı çok sıkıntı veriyor bazen hapşırsam gidiyor 😬
hanimiys Ayse71 aaa o annemde de var geçende ürojinekolojiye gitti idrar kaçırma ve tanı diye bi bölüm bakalım haftaya ne çıkacak istersen bu doğumdan sonra sende git