Kızlar merhaba
28 subat(regli günü) 110
2 mart 178
4 mart 348
6 mart 641
Yumurtlama 13 subat çatlama 14 subatta oldu baskada iiski olmadı bebis varsa zrar gelmesin diye. Artışlar bana cok sınırda geliyor geçen sene bir kimyasalım geçen ayda negatif olan tüp bebek sürecim var. Beta değerim gününe göre normal mi artış nasıl ve keseyi ne zaman görürüm ? Tecrübeli anneler biraz olsun icime su serpebilir mi 🌸🫶🏼🫶🏼🫶🏼