Kızlar merhabalar sizlere bir sorum olacaktı, ben evimin yakınındaki bir doktorun muayenehanesine gidiyorum kendisini çook seviyorum her şeyinden çok memnunum asla ayrılmak istemiyorum fakat Acıbadem’de doğum yaptırıyor ve başka hastane ile anlaşması yok. Yakın zamanda yine bize çok yakın olan uygun fiyatlı bir hastane ile bağlantısını kesmiş yenidoğan muhabbetlerinden ötürü, Acıbadem de bana fiyat olarak çok çok üst düzeyde kalıyor doğuma yakın başka bir hastaneye geçeceğim kaçıncı haftadan itibaren hastaneye başlamam gerekiyor? Her gidişimde soracağım diyorum ama gidecek zaten para getirmeyecek der ve ilgisiz davranır diye korkuyorum🫠