Burjucan Kucukmucizeninannesi benim ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı ondan sonra oldum şimdi tekrar hamileyim 28. Haftadayız az önce bununkiler alakalı bir test var onun için kan verdim yarın da iğneyi olcam
Papatyapapatya Kucukmucizeninannesi evet canım ben...doktor korkma 28ci haftada iğne yapıcaz dedi...çok şükür şuana kadar bi sorunum yok...12+6yız..❤
edablbl Bnmde eşinle aramızda kan uyuşmazlıgı var falat bunu hamileyken yapmıyorlar bebek dogdugunda bebegın kan grubuna bakılıp yapılıyor
Kucukmucizeninannesi edablbl bnde oyle saniyordum ama 28. Haftada oluyorms bugun kan verdim yarin ignesini olucm
Kucukmucizeninannesi Esra58 bisy daha sorabilirmiyim cnm hastanede yatis falan yapildimi sana yatacan falan denildimi
Esra58 Kucukmucizeninannesi doktorum doğduktan sonra çoçuğun kan grubuna göre tekrar yapılır dedi hiç bi ağrısı yok canım 🙂
Esra58 Kucukmucizeninannesi evet canım yatış yapıldı ama bir gün öncesinden kan tahlili verdim ertesi gün yatış yaptılar iğneyi vurdular
Snturk Kucukmucizeninannesi bana seni bir iki saat yatiricaz dediler. Ama sadece yatis gosterildi dosya acildi ama yatmadim. Ignemi olup ciktim. Korkulacak bise yok yani.
BATINTUGRAM Benimde ilk gebeligim dusukle sonuclandi ikincisinde ise 28.haftada uyuşmazlik ignemiz yapilmisti