Mervepoyrazzz Kızlar aranızda sunci sancı alıp doğuran var mı? 39+3 hafta bugün doktora gittim bebek daha kilo almaz istersen yatış yapalım suni sancı verelim dedi yok suni sancıdan korkuyorum dedim. Sizce nee yapmalıyım en fazla 2 gün dedi
bbd2015 Allah kolaylık versin hepimize, banada en geç pazar dedi, devlet hastanesine gidiyorum çok korkuyorum
Mervepoyrazzz bbd2015 bende devlet hastanesine gittim. Ve çook korkuyorum. Birde suni sancıdan ne yapacağımı da bilmiyorum