Parinas BebegimVeBenn_ bi kaç gün sonraya başka doktora randevu alın. Karından da büyük ihtimalle görünecektir. Hatta pazartesiye bırakırsanız çok daha net görünecektir inşallah
Parinas BebegimVeBenn_ keseyi görüp bekleyin her ihtimale karşı. Keseyi görmek sağlıklı gebeliğin en önemli belirtisi. Sonra doktor 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim der zaten. Kesenin rahim içine konumlandığına emin olmak lazım ne olur ne olmaz