Nurkry ben önce lokman hekime gittim çok da memnun kalmadim bide kötü yorumlar çok aldım sonra sincan egitim araştırmaya devam ettim doktor mert beydi oradaki sorunum devletin çok kalabalık olması içeriye en az 3 hastanın olması ve boy kilo sen sormazsan söylemiyorlar 5 dk içinde çıkıyorsun içerideki her kafadan bir ses çıkıyor bide benim doğum sezeryan olucak 2 ci gebelik orası uymadı bana o yüzden araştırdım ve koru hastanesine başladım doktorum merve hoca çok çok memnunum ilgisi güler yüzü anlatımı herseyi iyiki arastirmalarim sonucu iyiki tanıdım tavsiye ederim muhakkak eğer özel düşünürseniz