QueenM77 Arkadaşlar bugün kontrole gittik Allaha şükür herşey yolunda fakat bebeğim sürekli yüz üstü yatıyor ve hareketleri biraz az. Bu korkulacak bişey mi? Doktor herşey yolunda dedi ama yinede endişeleniyorum
mrp2023 QueenM77 ultrasonda o anda öyle görmüşsünüzdür bence 24 saat içerde ne yaptıklarını bilmiyoruzki şansa nasıl dururken denk gelirsek öyle görüyoruz
anneolmakneguzel_ Biz doktordan daha iyi bilmiyoruz canım. İyi dediyse altında bşy arama benve. Düşün ki kötü dedi? Dememiş kendini yorma
QueenM77 anneolmakneguzel_ İlk hamileliğim olduğu için bilinçsizim hiç bişey bilmiyorum. Doğal olarakta meraklanıyorum. Yoksa tabikide doktorlardan iyi bilemeyiz. Allaha şükür neyseki olumsuz bişey demedi. Kötüyü çağırmıyorum
anneolmakneguzel_ QueenM77 kağan kocatepe var youtube adan zye herseyi anlatıyor kendini bilgilendir isterseniz, bebekler suyun icinde canım isterim tepetaklat yatsın bizim gibi değil surekli hareket kalindeler, masaallah
QueenM77 anneolmakneguzel_ Suyun içinde olduklarını biliyorum canım sende beni hepten kara cahil yaptın allaa allaaa 😄😂😂