Yagmur135 ben de 72 kiloyum ve pcosum var 5 ayda bir regl oluyorum ama gebelik şuan için düşünmediğim istemediğim halde bir defa dikkatsiz davrandığımda gebe kalmışım. Bunu çok sonradan 4. Ayda regl olamadım ilaçla olayım diye doktora gittiğimde öğrendim. Gebe kaldığım süreçte gebe kalma için bi stresim yoktu ve aşırı hareketli olduğum stressiz mutlu olduğum bi dönemdi. Hatta hareketli mutlu stressiz ve sağlıklı beslendiğim dönemlerde ilaçsız regl oluyodum. Pcosta bunlar da çok etkili oluyo. Doktor tedavisiyle birlikte kesinlikle beslenmenize özen göstermenizi gebelik için stres yapmamanızı ve hareketli yürüyüşü sporu bol şekilde geçirmenizi önerebilirim