_aydanyldzz 12. Haftamda adet kanaması gibi kanamam oldu, 2 ay boyunca günde 6 doz progestan aldım, hem ağızdan hem fitil olarak, çok şükür bir ay önce progestanı bıraktım riskim geçtiği için, bebiş de iyi 🧿🧿 içinizi ferah tutun ilacınızı aksatmayın, 23+2deyiz 🥹🧿