VebnesSebili Bugün 23+1 de 75 mg şeker yüklemesi yaptırdım. Değerlerim açlık 90.1 birinci saat 159.2 ikinci saat 158.1 şeklinde. Sonuç için doktoruma gittiğimde ikinci saatte 155′in altında olması gerektiğini bu nedenle gebelik şekerimin çıktığını söyledi. Endokrin bölümüne yönlendirdi ve orada tekrar diyetisyene yönlendirerek kontrol altına almamız gerektiğinden söz etti. Bu durumu yaşayan arkadaşlarım nasıl beslendiniz ve neler yaptınız tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. 🙂
cylnmy VebnesSebili benimle gebelik şekerim bir hafta önce çıktı vallahi bir haftadır diyetteyim aslında evde ölçtüğum sonuçlar da hiç 120’nin üstünü görmedim nedense hastanede elimi 50 miligramlık şeker yükleyince 180 çıkmıştı.şimdi çok sıkı diyet yapıyorum karbonhidrat tüketmiyorum yerine karabuğday pilavı pişiriyorum tatlı çektiğinde ise tarçın ya da bitter çikolata tüketiyorum
06haziran VebnesSebili bende bugün detaylıya gittim size yakın post bende açtım ama cevap veren olmadı🥲 ben de bi tık su fazlalığı ve bebeğimin karın çevresinin büyüklüğünden dolayı doktor şekerden şüphelendi 10 gün önce açlık şekerim normal çıkmıştı aslında ama sınırda sanırım o da bana da kesinlikle diyet yapacaksın ve hareket edeceksin dedi ben de çok stres ettim çünkü zaten aşşırı kiloluyum 😔
Melike_4949 VebnesSebili diyete uydugunuz sürece hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle inşallah benimde vardı doğum yaptım 14 aylık oldu kızım çok şükür x💖
VebnesSebili cylnmy Evde cihazım olmadığı için ölçüm yapmadım. Ama benim ilk gebeliğimde çıkmamıştı bunda da ümitliydim ama her gebelik bir olmuyormuş demek ki… :)
Canoski_1 Bende bugün 100 gr şeker yüklemesi yaptırdım geçtiğimiz açlık 83, 1.saat 143, 2.saat 159,3. Saat ise 80 çoktı doktorum diyetle devam et kontrol altında olsun dedi şuanlık başka bişey denilmedi sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah 🙏♥️
VebnesSebili Canoski_1 Amin inşallah. Birbirimize dua edelim. Bende strese girdim fakat diyete başlayınca atlatacağımı düşünüyorum. ❤️
VebnesSebili 06haziran Ben baştan beri kiloyu kontrollü almaya çalışıyorum. 68 ile hamile kaldım şuan 72 kiloyum bana da bebek 5 gün önden gidiyor dedi. Suyu fazla içmem gerekiyor ve abur cuburu da kesmem gerekiyor dendi.
Canoski_1 VebnesSebili edelim tabiki hepimiz birbirimizin dualarında olalım 🫶🏻 İşte insan nefsine hakşm olamıyor bazen ne kadar dikkatte etse hamile olunca canı da çekiyor insanın 🥹🥹
VebnesSebili Melike_4949 Benden de şimdi 3 aylık kan tahlili istediler sonuca göre ve kiloya göre diyete yönlendirme yapacakmış. Bebişlerimiz için katlanacağız mecbur ☺️