Ay ben neler çektim oğlumda hamileyken 2 kere ameliyat oldum 9ay burnumdan geldi şimdi bu yazınızı görünce o acı aklıma geldi malesef her gittiğim doktor su iç bol bol diyip gönderdi en son bi doktorum bütün tahliler yapıldı bişeyin yok diyip son bi tahlil yapalım dedi sonra öğrendimki böbreğimde büyüme oluyormuş bebek büyüdükçe basınç yapıyormuş idrara çıkıncada idrar böbreğe kaçıyormuş buda şiddetli ağrı yapıyormuş 😢😢