bende 25 haftalık gebeyim. Doktor bebek iyi ,suyun iyi şeker yüklemesine gerek yok açlık tokluk şekerime bakalım dedi. Açken şekerim 86 çıktı, günlük kahvatılmı yaptıktan iki saat sonra kan verdim 108 çıktı. Doktor sıkıntı yok dedi ama içim rahatsız. Ya şekerim varsa.ölç felan da demedİ. Her gün yürüyüş yapıyorum,beslenmeme dikkat ediyorum.