mrvunl16 bende 2 gün önce 35+3 le doğum yaptım bebeğim 2830 doğdu ama solunum sıkıntısı olunca küveze aldılar bi kaç gün daha tutmayı düşünüyolarmıs iyiye gidiyo. Yani kiloyla değilde bebeğin o an solunumuyla alakalı bu küvez durumu inşallah sizin girmez