nazlitasdelen Arkadaşlar merhaba 33 haftalık hamileyim artık jilet kullanmak istemiyorum kristal epilasyon aleti kullanan var mı memnun musunuz bende almak istiyorum da
Pnrmrm nazlitasdelen Onu duymadım ama ben ağdaya geçiş yaptım. Jilet yapıyordum hep normalde ama artık göremiyordum. Ağda çok acıyor ama en iyisi sanırım