Benimde sizin haftanızda kanama alanım olmuştu doktorum iş yapmamamı, dinlenmemi, seyahat etmememi söylemişti. Bende sadece tuvalete gittim ve ayakta durmadan yemek yaptım hatta ilk haftalarda yemek bile yapmadım sadece tuvalete gittim. Kanama alanı olabilen bir şey ama sonuçta düşük riski oluşturuyor. Kendinizi yormayın dinlenin zaten bebek büyüdükçe kanama alanı küçülüp yok oluyor ondan sonra yaparsınız istediklerinizi. Benim yaklaşık 12. Haftada kaybolmuştu
Deryz