Gizemnurr3 Arkadaşlar detaylı ultrasona gitmeden önce aç mı tok mu olmalıyız? İdrara sıkışık mı olmalıyız?
Liddle_mom Gizemnurr3 sıkışık olmana gerek yok tok gidersen bebiş daha hareketli olabiliyo yüzünü görmek açısından iyi
kuzuuuu36 Gizemnurr3 tok olmak gerekiyor. Hatta ben girmeden çikolata yemiştim yüzünü göstersin diye net görmüştük 🫠
Sevgilimmmmmmm Aç tok fark etmez. Tuvalet ne alaka kız onu anlamadım. İki defa girdim toktum ve sıkışık değildim
Glhayat_54 Tok olsan daha iyi olur.. visne suyu, çikolata bebeği hareketlendirir ve tuvaletede gidin. Sorunsuz Hayırlı haberlerle gelirsiniz inşallah 🌸
bulutsm Tok gittim ve çikolata da yemiştim bebeğim gayet hareketliydi kendini gösterdi sıkıntı olmadı Birde detaylı usgde uzun süre duracağın için sıkışık gitmemeni öneririm zaten sürekli karnına bastırıyor birde tuvaletin varsa sana eziyet olabilir 🫠
ss22 Gizemnurr3 ben de yeni yaptırdım ama aç tok gel ya da idrara sıkışık ol gibi bir şey demedi doktor. Aç tok farkettiğini düşünmüyorum ben 18:00 da yaptırdım akşam yemeği yememiştim ve açtım :) ama muayene yaklaşık 40 dk sürdü idrara sıkışık olma bence. Detaylıda da bi sorun yaşamadık bebeğim kendini gayet gösterdi ve hareketliydi doktor fotoğraf ve videolarını da çekip mail atmıştı
sednc0 Gizemnurr3 haftaya gireceğim nasipse gelmeden çikolata tarzı şeyler yenmem söylendi idrar konusunda da bence tutmayın zaten uzun bir süre sürecek zorlanırsınız