Selam kızlar bugün detaylı ultrasona gittim elhamdülillah bebekte her şey normal dedi doktor sadece karnı biraz hafta olarak öndeymiş bu da benden kaynaklı imiş biraz kiloluyum (118😔) bebeğin suyuda çok değil ama bi tık fazla dedi kesinlikle şekeri ve karbonhidratı keseceksin dedi yoksa erken doğum riski oluşur dedi bugün tam 23 haftalık, çokta kötü hissetmiyorum aslında ama beslenme konusu beni çok yoruyor ve korkutuyor zaten daha bulantım bitmedi ilk 4 ay riskli gebeliktim kesinlikle hareket yok demişti doktorum şimdi bu doktor harekete başlaman lazım bu kilonun üzerine artık eklememelisin dedi, böyle benim gibi olanlar var mı dertleşelim neler yapıyorsunuz benimle paylaşır mısınız yemek konusunda