Son 99 gün gösteriyor ama aslında 85 günde diyebilirim plasentam aşağıda olduğu için doktorum sezeryan olacağımı söyledi. Bu haftadan sonra plesantanın yukarı çıkma durumu pek olmaz dedi. 26haftalığım benim durumumda olup plesantası yukarı çıkan ve normal doğum yapan var mı acaba