MeyraEylulBallisi canım üzgünüm ama çok az yükselmiş bu iyi bişey değil normal bi gebelik olmayabilir . Benimde önceki gebeliğimde çok saçma yükseliyodu değerim sonrasında bozuk ve boş kese görüldü ve düşük yaptım .inşallah sende herşey yolunda gider ama iki günde bir baktırman gerekiyor düzenli yükseldiğini anlamak için