Kızlar ben 6 hatalık hamileyim öncesinde de kabızlık sorunum vardı ama bekunis ilacı kullanıyordum çok zorda kaldığımda geçen hafta doktora gittimde sordum kabızlık sorunum var ne yapabilirim diye hamilelikte var malum günde 1 tane kullanabilirsin dedi ama içime sinmedi ve kullanmadım benim gibi olan var mı kullanın var mı?