16 haftalık hamileyim bu ikinci ilkine göre aynı sanki ilk kızımda kusuyordum ilaçla durduruyordum kusmamı. Ama bu hamileliğimde kusmasam bile bir tabak yemeğin hepsini asla bitiremiyorum. Açken bile böyle bişey yiyesim hiç gelmiyor ne yapcam bilmiyorum benim gibi olan var mı sizler neler yapıyorsunuz iştahınız olsun diye ??