Smh22 zararı niye olsun tabiki yok, ama kolları sarmak şu açıdan iyi oluyor refleksle kollarını kaldırıp kendini uyandırmamış oluyor. Bebeğim 2 aylık 2 gündür kolları sarıyorum yarım kundak yani baya farketti kendini birden uyandırmıyor. Bebek ne istiyorsa onu yap kimseyi dinleme ve sakın asla tam kundak yapma bacaklar rahat olması lazım kalça çıkığı olmaması adına