Merhaba anneler ilk gebeliğimi 2019 yılında yaptım şimdiki gebeliğimi ise Bilkent şehir hastanesinde 2. gebeliğim için takipdeyim gebe okulu varmış ve ebenizle tanışın diye öneriyorlar gittim görüştüm nefesi egzersizleri Perina masajı doğum esnasında ne yapman gerekeni söylüyorlarmış benim ilki normal doğum olduğu için doğum esnasında ne olacağı ile ilgili tecrübe edindim ama nefes egzersizlerininde çok faydası oldugunu sonradan gördüm ve duydum.
Sizlerden de giden oldu mu yada varmı bilgi alabilir miyim ?