gozde91  Dün yaptığında çatladı diye düşündüm ama sanki bugün bi tık daha koyu gibi ben mi kafayı yedim bu testle 🤦♀️
Cicekbahcesi12 gozde91 gozde91 canim en alttaki iki testte catlamis gozukuyor iste siliklesmis cizgiler
Cicekbahcesi12 gozde91 tabiki yeterli benimki pikten bir onceki gun gibiydi baya yakindi ama ona da catlamis demislerdi degerlendirdim ha tuttu tutmadi bilmiyorum bat 14 ama siliklesmesi yeterli 😅😍
gozde91 Cicekbahcesi12 anladım canım bakalım sabırla bekleyeceğiz gerisi Allah’a kaldı inşallah hayırlı haberleri alırız hepimiz ☺️
Cicekbahcesi12 Nurellaaaaaaa1212 awox ve prodoctor erken gebelik testlerinden siparis verdim en dogru sonuc bunlarmis insallah oyleyimdir ve mujdeyi veririm 😍 sizin testleriniz hep koyu cikiyordu gebelik testi yaptiniz mi?
gozde91 Nurellaaaaaaa1212 gördüm testinizi bende aynı şekilde öğrenmiştim hayırlı uğurlu şimdiden canım☺️
gozde91 Nurellaaaaaaa1212 aynen canım 5 gün kala öğrenmiştim ama o düşük olduğu için silmiştim fotoları silmeseydim gösterirdim sana ☺️
Nurellaaaaaaa1212 gozde91 aminnn tez vakitte inşallahh hamileleri ne duası kabul oluyordu dimi kız 😂 Allahım çifter çifter göndeeer yarabbimmm
Nurellaaaaaaa1212 gozde91 yok kuzum ya kimyasal falansa cok üzülürüm. Ben kararlıyım batı beklicem bi 500-600 olsun sonra iki katı takip edeyim diğer türlü cok yoruyor
gozde91 Nurellaaaaaaa1212 sende haklısın canım. Kimyasal olursa bile üzülme allahın bi bildiği var diyecez sabırla bekleyeceğiz ☺️
Nurellaaaaaaa1212 gozde91 üzülmem kuzum 24 haftalıkken kaybettim ben ikinci bebeğimi. Kimyasal falan kücük gelir o acının yanında. Ama olsun garanti olsun diyorum
gozde91 Nurellaaaaaaa1212 aa çok üzüldüm ya başınız sağolsun genetik bi rahatsızlık mı vardı. Ama çok pozitifsiniz maşallah 🧿 inşallah bu sefer sağlıkla alırsınız kucağınıza