Merhaba kızlar birşey soracağım size benim adetim pazar günü bitti ilk defa korunmasız ilişkiye bugün karar verdik sorum şu evet ovulasyon testi kullanmış biri olarak fayda gördüm ama bu hamilelik sadece ovulasyon içinde mi oluşur ovulasyon testi kullanmadan da elde edebilir miyiz? Yani yumurtlama dönemini anlayalım yada anlamayalım korunmasız ilişkide şans var mıdır yine ?