Efcmm Hayatımda ilk defa sarı akıntı yaşıyorum regl gecikmem var bu hamilelik belirtisi mi 3 gün gecikmede test yaptım çıkmadı
Minnakpopus Efcmm şüpheniz varsa kan verin en net sonucu kan testi verir. Sarı akıntı enfeksiyon belirtisi oluyor genelde
Meridaily Efcmm merhabalar, şu anda hamile misiniz? Adetime 1 gün kaldı, 2 gündür sarı akıntı yaşıyorum enfeksiyon da yok. Bazen beyaz bazen sarı, yeşilimsi değil ama. Hamilelikte oluyor mu acaba 🥹 ümitlenmek de istemiyorum 😁
Aylince Efcmm umitlendirmek istemem şimdiden ama benim iki gebeligimdede sarı akinti oldu normal zamanlarda hiç olmaz. Geciktiyseniz test yapın çıkar insallah
Moz Efcmm merhaba sizin akıntı yoğun muydu şu 1-2 gündür ben de çamaşırımın hafif ıslandığımı görüyorum ama başka da belirtim yok bilemedim o nedenle
Minnakpopus Efcmm kim dedi 🙄 bende mesele gebeliktede ne koku ne kaşıntı ne yanma asla bir belirti yok ama idrarda enfeksiyonum çıktı.doktorumda her zaman belirti olmaz demişti. Öyle düşünmeyin enfeksiyon illa belirti vermiyor siz kan testinizde negatif çıkarsa bi idrar kültürü verin
Busranur_mnts Ben gebeliğimi öğrendim hafif Krem rengi gibi akıntı oluyordu kişiden kişiye değişebilir de
Efcmm Meridaily aşkım evet şu an hamileyim ümitlenme stres yapıp üzülmeni istemem bazı kadınlarda sarı akıntı belirti oluyormuş doktoruma dedim koku kaşıntı yok ise belirti yaşamışsındır dedi uzun sürmedi bir kaç güne geçti inşallah gönlünce olur
Meridaily Efcmm yaa inşallah öyledir 🥹 koku kaşıntı bende de yok. Sarı ve beyaz arasında değişiyor anlamadım, adet olacak gibiyim de ama bakalım nasip artık🥹🤲🏻 inşallah canım çok teşekkür ederim cevabın için❤️ sen de sağlıcakla al inşallah bebeğini kucağına 😍❤️