Aysealkn Şuan 5+1 gebeyim hiçç hamilelik belirtim yok yalnızca göğüslerim inanılmaz hassas. Bulantı yaşayanlar sizin ne zaman başladı kızlar? Bana hep 6 dan itibaren başlar diyorlar umarım başlamaz böyle devam ederim:( - @
1ErkekkkAnnesi Aysealkn hiç başlayamayadabilir ilk gebeliğimde ne bulantı ne kusma bişey yaşamadım 4+2 yim şuan 2 3 gün sabahları midem çok hafif bulanıyordu göğüs hassasiyetim de var kasık ağrısı arada bel ağrısı oluyor
Melike1001 Aysealkn 7 8. Haftada başladı 16. Haftaya kadar sürdü şimdi 32+5 olduk ufaktan yine başladı
Melike1001 Aysealkn Amin inşallah gerçekten zor Bi süreç Allah hepimizin bebeklerini sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
mrp2023 Aysealkn hala bulantılar oluyor ama azaldı 13+6 yım artık, prilam içiyorum sabah akşam. Kilo verdim hamilelik sürecinde zor tabi ama cok sükür bebiş iyi olsunda bulantıda çekilir ☺️
Aysealkn BeyzaNaz81 beyzaa benim bulantılarım başladı sigaradan neffret ediyorum şuan aşırı tiksindim sende durumlar nasıll
Deryz Aysealkn gögüslerim patlıycak gibi oluyor yatakta dönerken ayağı kalkarken bile en ufak hareket ederken sızım sızım sızlıyor