Kızlar merhaba dün kontrolüm vardı doktorum suyumun azaldığını sınırda olduğunu ve haftaya belki alabilirim 3’n altında olursa riske atmıyorum dedi.
36.haftada yani sezaryene alınabilirmişim bebek şuan 2700 gr suyu arttırmak öneriniz var mı Buarada günlük 3,5lt su içiyordum ne yapmamı önerirsiniz