Gozdens Merhaba kizlar adetim 4 gun gecti test yaptim negatif cikti gecen ay da 8 gun gevmisti ve erken gebelikte silik bir cizgi cikmisti ustune 2 gun kanamam olmustu kanda cikmamisti ben cozemedim beni bi aydinlatir misiniz
Alya05 Gozdens belki havalardandır mevsimsel geçişler olunca geçikmede yaşanıyor. 4 gün geçmiş istersn bi kan ver soru işareti kalmasın sende kafan rahat olur
Gozdens Alya05 yarin gidip vermeyi dusunuyorum geven ay 8 gun adetim gevikti test yaptim ve silik cizgi gordumve o gun 2 gun kanamam oldu kanda cikmadi ama bu ayda 4 gun gecti ne biliyim sol kasık agrisi oluyor geceleri ve alt karin agrim var hafof hafif cozemedim ya