Dduman Melike1001 bana da 29. Hafta da merhaba dedi eşim saçmaladığımı düşünüyor insan kendi yaptığı yemekten bulanır mı diyor
Melike1001 Dduman şükür o kadar değilim ama gerçekten midem çok kötü siz çok iyi anlıyorsunuz anlıyoruz bizir birbirimizi
ipos Ya benim de 30dan sonra aralarda korkutucu bi mide bulantım oluyo ama allahtan ilk 3 ayki gibi değil. Mide yanması da eşlik ediyo genelde tahin yiyince geçiyo