rabis-0201 Merhabaa, artık 30. Haftaya giriyorum, bebişe Tarık Emir ismine karar verdik, isimli hastane çıkışını yaptıracağım Allah nasip ederse, sizce nasıl ismi ?
rabis-0201 monica50 teşekkür ederimmm♥️ siz deyince baktım şimdi bir tane oyuncu varmış ama zihnimde Tarık Emir hiç böyle canlanmıyor daha beyefendi cool bir şeyler hayal ediyorum hep ahahahaha 😂
rabis-0201 Ftmnnr aslında bende öyle düşünmüştüm, eşim ilk ismin sessiz harfle bitip ikinci ismin sesli harfle başlaması daha iyi söyleniyor dedi, o yüzden öyle yaptık 😄
Ftmnnr rabis-0201 t ve K harfleri sert harf olduğu ıcın sert harflerden sonra e yumuşak kalıyor soylenıs tarzı bana zor geldı ondan öyle Dedım ama tabı ısmı sız kullanacaksınız sız daha ıyı bılırsınız🤣