Kizlar bugün 37+3 haftadayiz kontrole gittik ve doktor 11 Mart 2025 gün verdii Spinal olacak 🥹🥹🥹saat 7 buçukta hastanede olmam gerekiyormuş yatisimizi yaptırıp saat 09.00 09.30 sıralarında da doğuma gireceğim nasip olursa. Her şey hazır ama ben hazır miyim mental olarak bilmiyorum çok korkuyorum düşünmemeye çalışıyorum siz bu süreci nasıl atlattiniz acaba çok duygusalim karnimdan gidecek kucağımda olacak çok çok mucize geliyor halaaaa🥹🥹🐣