Tubamsl 15+4 olduk çok şükür eskiye göre maşallahım var yalnızca bazı kokulardan tiksiniyorum onları duyduğum zaman yine öğürme yine kusma 🤢 Benimde hiç geçmeyen bir bulantım vardı 10. hafta itibari ile hafifledi şimdilerde tamamen geçti diyebilirim o sevmediğim kokuları duyduğum zamanlar haricinde 🥺 Bana doktor zofer diye bir ilaç vermişti ama maalesef iyi gelmemişti zamanla kendiliğinden geçiyor.
Sofita Limon ye nane ye, zencefil mutlaka bulundur iyi geliyor, cubuk kraker hep yaninda olsun bana iyi gelmisti bunlar. Cok zor ya bulanti ama kiminde geciyor, kimisinde geçmiyor. Ben 31+4 um hala sabah bulantim oluyor. Insallah sizinki gecer